HRM HUB

HRM HUB

Spar tid ved å ha selvbetjening hvor ansatte kan vedlikeholde egen kontaktinformasjon samt dele personlige dokumenter som kursbevis og sertifikater i et delt arbeidsområde.

Standardiser onboarding prosessen

Har du husket å fikse nøkkelkort til den nyansatte? Eller har det gått noen måneder uten at siste tilskudd i gjengen er lagt til på bedriftens nettside? Dropp å bruke tid på å skrive huskelapper til deg selv i forbindelse med en nyansettelse, ved å ha en kvalitetssjekkliste for onboarding i Business Online har du huskelisten klar hver gang.

Få oversikt over ansattes prosjekter

Lurer du på hvilken arbeidskraft du egentlig har tilgjengelig til et nytt prosjekt? Ved å ha en visuell oversikt over hvilke prosjekter alle ansatte er involvert i, både nåværende og fremtidige, så sikrer du maksimal utnyttelse av den kapasiteten dere har tilgjengelig.

Etter å ha brukt mye tid i trege systemer hadde vi behov for en systemoppgradering. Våre daglige aktiviteter og gjøremål tok for lang tid, og vi behøvde bistand til effektivisering. iQubeS hadde den rette løsningen for oss. Vi har nå automatisert prosesser og spart oss for mye tid. Livet er blitt betydelig lettere når alt er samlet på et sted og hvor hele systemet "snakker sammen".

Christofér Næsheim

Driftssjef Norge

PSS Securitas

Informasjonsflyten og etterlevelsen har blitt betydelig bedre. For meg som KHMS-ansvarlig, så er etterlevelse det jeg verdsetter mest. Det hjelper ikke å ha gode prosedyrer på papiret hvis vi ikke klarer å omsette det til praksis. Vi bruker nå mer tid på forbedring, fordi vi faktisk gjør forbedringer og dokumenterer det. Business Online har et enkelt brukergrensesnitt og det tror jeg er en av hovedårsakene til at vi synes det fungerer bra for oss.

Rune Holmen

KHMS-leder

NovuMare

Alle HUBene

INTRANETT

Hold deg oppdatert til enhver tid.

Les mer

CRM HUB

Samlingspunktet informasjon om kunder og samarbeidspartnere.

Les mer

PROSJEKT HUB

Prosjekthåndtering: Få kontroll på prosessene.

Les mer

KHMS HUB

Rapportering og dokumentstyring: Gjort helt enkelt!

Les mer